Kan ik door middel van een versterker mijn volume harder zetten?

Ik heb een boot, met daarop een auto radio van 4 x 40 watt: Daarop aangesloten zitten 2 x 140 watt speakers 1x een 50 watt (geeft meer bass) en een subwoofer (geen idee wat hier de wattage van is!)

Het werkt allemaal perfect alleen wanneer ik me radio tot z'n maximale draai dan gaat hij niet heel hard.

Nu is mijn vraag dus: Kan ik door middel van een versterker mijn volume verhogen?? en wat voor versterker is hier voldoende voor?

Alvast Bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dit allemaal aangesloten op een 12v accu (60 Ah)

Hij zit ook aangesloten op mijn buitenboord motor waardoor hij direct word opgeladen! Ik heb nog een 12v accu (61 Ah) liggen,, kan die geen hulp bieden hierbij??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar het lijkt als je naar het wattage kijkt hard! maar dat gaat het echt niet.....die box van 50 watt geeft meer bass en bijna meer geluid dan die 140 watt boxjes....en als ik aan het varen ben dan maakt de motor ook nog is geluid waardoor ik de muziek nog zachter hoor! wanneer ik rustiger vaar gaat de muziek natuurlijk zachter ;)

Het beste antwoord

Als er achterop die autoradio een paar tulpaansluitingen zitten of kabeltje met tulpstekertjes aanzit kan je daar een boosterversterker van zo'n 2 x 120 watt aanhangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, er zitten 2 Tulp aansluitingen op. Ja ik had een kleine simpele versterker gezien van 2 x 100 watt.
Zal deze goed genoeg zijn? : http://www.kijkshop.nl/product/15514/4775-4795-4799/beeld-en-geluid/car-audio/versterkers/marquant-versterker-mca-200/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan gerust
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt ;)