Kan je als je een abbo neemt op spotify je spotivy nummers overzetten naar je iphone songs?

Ik bedoel dat je gewoon de spotivy nummers die e hebt gedownload over kan zetten naar je nummers van je iphone en zoja kan dit via je iphone zelf als je de app spotivy hebt? Of moet dit via de computer? En heb e internet nodig om je gedownloaden spotivy nummers te beluisteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Nee, dat is niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een gratis Spotify-account en bij Spotify Unlimited (€5 per maand) kan je geen gebruik maken van Spotify op je smartphone. Alleen bij Spotify Premium (€10 per maand).
Met Spotify Premium kan je op je smartphone via internet muziek streamen. Ook kan je playlists offline opslaan op je SD-kaart. Dit kan gewoon via de smartphone-applicatie. Je kunt je offline opgeslagen nummers alleen luisteren via Spotify (dit kan zonder internet-verbinding).
Wat ook mogelijk is, is bestaande nummers die je op je telefoon hebt staan, afspelen met Spotify.