Als ik kijk naar de prijzen en contact gegevens zou ik zeggen van niet. De prijzen zijn lager dan de gemiddelde waarde, en er zit geen professionele klantenservice/bedrijf achter.

Een kijkje achter de schermen van de website brengt het mij naar een thuisadres, en daar ook de gegevens. Waarschijnlijk iemand die een winkel runt in een schuurtje.

Mijn mening is, zoek maar ergens anders.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf hier ook besteld maar ik was zeker op me hoede i ging eerst bellen voordat ik heb besteld, meneer heeft mij netjes uitgelegd wrm ze goedkoper waren dan andere, Hun halen de beats niet rechtstreeks van beatsbydre.com maar via bedrijven die hiermee gestopt faillissementen en rest partijen) zijn waardoor zij het door verkopen, nou toch besteld en ik kan zegge niet te golven beek toch een originele te zijn ik heb de serienummer nagekeken op beatsbydre.com
Helemaal nieuwe verpakking.
Mooie geluid en zeker een goed koopje.
Mvg,

ordernummer: 1550
besteld om 21:40
Op rekening overgemaakt van : Ideal ING 674773837