Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een Beats koptelefoon als gaming headset gebruiken zonder dat is er last van heb?

Ik heb beats ( studio) en die waren best duur, en heb ik er profijt aan om een gaming headset te kopen ( kwaliteit) want de beats zijn bekend om hun bass, maar daar heb je niet veel aan bij het gamen. Ik sluit hem ook aan mijn tv tijdens het gaming op me ps3 en dat werkt best goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Tsja, mijn mening is dat je beter helemaal geen Beats kan kopen. Zijn veel te duur voor wat je krijgt en is eigenlijk alleen maar een hype.

Je kan het wel gebruiken als je er een microfoon op hebt zitten, maar ideaal is het niet. Beter is om een headset te kopen met geïntegreerde geluidskaart en microfoon. Die ontlast je systeem en geeft meestal een voordeel in games, bijvoorbeeld dat je mensen al van ver kunt horen aankomen. Dat werkt niet met Beats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En heb je gaming laptops met mooie bass? want dan kan ik hem ook voor andere dingen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk maar eens bij mijn reactie voor een goede koptelefoon met een extreem goede prijs/kwaliteit verhouding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En deze http://www.headsetshop.nl/product/148902/category-8234-gaming-headsets/sharkoon-x-tatic-sr-5-1-gaming-headset-pc-ps3-xbox-360.html ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Sony is toch echt beter en maar 37,-
Ik zou inderdaad ook niet voor Beats gaan. Veel te hoge prijs voor niet een geweldige kwaliteit. Ook werken boxen IN een laptop niet altijd lekker omdat de trillingen door je hele laptop gaan. Speelt ook niet lekker vertel ik uit ervaring.

Ik zou ook zeker niet voor een draadloze headset gaan want die kunnen vertraging in geluid hebben. Niet lekker bij gamen. (geld overigens ook voor muis en toetsenbord)

Een hele goeie gamers headset voor een niet al te hoge prijs is Creative Tactic 3D Alpha. Zelf ook gehad, top ding!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een heeel erg goede koptelefoon voor een extreem lage prijs voor z'n kwaliteit is de Sony MDR-XB500 (XB staat voor eXtra Bass, en ohja, die is er!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
A: TS zoekt een headSET, geen hoofdtelefoon.
B: Deze sony is hopeloos verouderd en geen gamers keuze. Ik zou zelf gaan voor een Razer Carcharias, welke ik zelf heb. Of voor de iets luxere versie van Razer, de Tiamat 2.2/7.1 of de Megalodon. Zijn allemaal heerlijke headsets.
De beats koptelefoon werkt goed voor het gamen, je bent toch geen watje zekers :p en hij werkt goed ik heb hem ook voor het gamen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding