kan ik 1,5 watt aan audio via mijn aux input afspelen?

ik heb een oud bluetooth speakertje van 1,5 watt. ik gebruik deze nooit meer dus ik dacht dat ik hem wel kon gebruiken als bluetooth reciever. het probleem is alleen dat de output 1,5 watt is (het heeft geen hoofdtelefoon uitgang). nu weet ik niet hoeveel watt een normale koptelefoon heeft, dus durf ik het ook niet aan om een aux kabel aan de speaker aansluiting te solderen om vervolgens misschien wel mijn radio set op te blazen.

kortom

kan ik een aux-kabel solderen op de plek waar de speaker zit en deze aansluiten via de aux ingang van de radio, terwijl de output van de speaker 1.5 watt is?

7 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ja, je kunt 1,5 watt aan audio afspelen via je aux input. Controleer eerst of je audioapparaat de juiste output heeft. Als je audioapparaat de juiste output heeft, kun je de audio via je aux input afspelen.
Bronnen:
5 maanden geleden