Zijn deze beats echt?

Ik wil graag beats by dr dre kopen maar ik weet niet zeker of het wel echten of fake zijn

http://www.guusverschuren.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1_1015&products_id=189618

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ja, die zijn wel echt. Guusverschuren is een Nederlandse firma waar je ook kunt afhalen. En gezien de prijs van € 260 krijg je gewoon echte, want een koopje vind ik dat niet.

Ik vraag me af wat die dingen zo populair maakt. Gisteren was ik bij de MediaMarkt en daar stond een hele pallet met prijzen van 199-299. Voor een koptelefoon!!! En iedere tiener heeft er een op zijn of haar hoofd lijkt het wel. Wat maakt die dingen zo speciaal?
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel toen deze koptelefoons net uitkwamen was ik 1 van de eerste om deze te kopen omdat het geluid waanzinnig is. Ik had nog nooit zo iets fenomenaal gehoord. Nu 2 jaar verder loopt idd iedereen ermee rond. Het is gewoon een hype, ik heb ondertussen wat onderzoek gedaan en er zijn volgens reviews koptelefoons met vergelijkbare kwaliteiten voor de helft van de prijs..