kan je een ipod touch uitbreiden (geheugen)?

Kan je er bijvoorbeeld een (micro)sd kaart in steken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Gebruik de gratis app DROPBOX
dan krijg je 2 gb gratis erbij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, dit is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet sommige mensen halen de iPod uit elkaar om het er in te bauwen maar dat gaat 9/10 keer fout ik heb een iPod toch 4gen 8gb en voor moj is het genoeg geheugen,
Ik heb er erg veel Apps en muziek op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met ios 5 bij instellingen onder het kopje icloud en dan opslag ruimte en reservekopie kun je dat kopen. Tot 50 gigabyte dat kost 80 euro 10 gb 16 euro en 20 gb voor 32 euro. Dit is per jaar