Mijn iPod Touch 4G komt op geen enkele mogelijkheid uit DFU mode, hoe op te lossen?

Hij geeft geen enkel teken van leven meer, behalve een geluidje als ik hem aansluit met mijn pc. Gister kon ik hem nog wel herstellen maar ik kreeg telkens een foutmelding of het lukt wel maar hij startte nog steeds niet op en krijg opnieuw de melding dat ik hem moest hertstellen. Dat tienseconde home- en power button in gedrukt houden heeft ook geen succes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

3 seconde power knop dan 10 seconde allebij indrukken en dan 15 seconde home knop ingedrukt houden zonder de power knop. als dat ook niet werkt zou ik ff naar een apple reseller gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download anders RedSn0w eventjes, daar krijg je 'm weer uit de DFU