Afgelopen nacht hebben de twee wekkerradio's die bij ons op de slaapkamer staan een stroomstoring gehad, andere app in huis niet. Ook aard.sch intact?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mss de vlgd kr probrn om wrd uit te schr, dt lst mkkellkr!

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je dan in een van je groepen een kleine storing gehad en zitten de andere apparaten in je huis niet in dezelfde groep als je slaapkamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ze niet gewoon in je slaap uitgezet?

Een stop of een aardlekschakelaar gaat niet uit zichzelf weer terug.

Wel is een wekker zeer gevoelig voor stroomstoringen.
Bij een hele korte storing liggen wekkers er al uit, terwijl de klok op bijvoorbeeld een videorecorder een net iets langere dip kan hebben.

Je hebt trouwens ook radiowekkers waar een back-up batterij in kan.