ik kan geen filmpjes op mijn mp4 qware zeten als ik er 1 kopieer zegt de mp4 (FORMATE FOUT) kan iemand mij een oplossing sturen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Je MP4 probeert het je al duidelijk te maken: format fout, oftewel het filmpje is van een verkeerd type. In de gebruikershandleiding van je MP4 staat waarschijnlijk welke format's hij ondersteund. Bij het filmpje kun je via eigenschappen er ook achter komen in welk format deze staat. Op internet zijn wel programma's te vinden die een filmpje van het ene format in het andere om kunnen zetten bijvoorbeeld van een .avi naar een .mp4. Volgens mij zijn deze programma's zelfs wel als freeware (dus gratis) beschikbaar