zijn er kabeltjes om een Android telefoon op een apple docking station aan te sluiten?

In het docking station staat een iPod classic maar die is stuk, zou er misschien een kabeltje te koop zijn om een smartphone aan te kunnen sluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

ik heb hier zelf geen ervaring mee maar er blijkt dus inderdaad iets voor te zijn :
http://www.cablejive.com/products/dockBoss.html

dit is wel alleen voor het audio doorvoer en niet interactief met je android telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je docking station een 3,5mm jack plug heeft kan je die aansluiten op mp3 spelers zoals een ipod of op smartphones. Wel opletten dat je smartphone 3,5mm jack aansluiting heeft. ( soms is dit een 2,5mm jack) Voor het aansluiten worden aansluitkabels (verbindingskabels) gebruikt. Je kunt eventueel een adapter kopen die van 2,5mm naar 3,5mm jack gaat.