Hoe sluit ik 20 - 25 speakersets aan op één geluidsbron?

Ik heb een winkel waar ik àl mijn speakersets wil kunnen demonstreren en wel tegelijk. Ik heb één audiobron, en zo'n 25 speakersets. Zijn hier (professionele) oplossingen voor?

Toegevoegd na 33 minuten:
Het gaat om pc speakers. Dus setjes van Logitech, Speedlink, Bose, B&W etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
actieve speakers dus, met ingebouwde versterker en tulp of jack ingangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal correct :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en moeten ze dan ook nog onafhankelijk van elkaar te horen zijn, of moeten ze allemaal tegelijkertijd tetteren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het liefst allemaal tegelijk tetteren. Ik heb nu een systeem dat ik op 4 verschillende groepen kan switchen (dus 4 speakers tegelijk aan). Maar ik wil van dat gedoe met die knoppen af, dit gaat te vaak kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens in andere winkels die zoiets hebben, zoals de MediaMarkt (die hebben rode knopjes om er eentje aan te zetten) of de BCC. Grote zaken hebben vaak veel van zulke oplossingen op hun afdelingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil juist geen knopjes, zoals ik hierboven al aangaf.

Het beste antwoord

Volgens mij noem je wat jij zoekt een matrix switcher. Het aantal outputs wat je voor ogen hebt zal het een dure grap maken:

http://www.amx.com/products/Modula_Stereo-DVC.asp?FGP34-2828-007
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat dit apparaat 28 inputs + 28 outputs heeft. Is er ook een variant dat minder inputs heeft (liefst maar 1), en dan ± 28 outputs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso wil je minstens 2 inputs (links en rechts) en nee meestal heb je meer inputs dan outputs op dergelijke apparatuur. http://www.amx.com/products/categoryMatrixSwitchers.asp 20x16 is 20 in, 16 uit. Ik zal nog even verder kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach stom ik keek verkeerd http://www.amx.com/products/Modula_SVideo-4PinDIN.asp?FGP34-0424-610
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die was nog verkeerder :D dat was met s-video deze is interessant http://www.amx.com/products/Modula_Stereo-DVC.asp?FGP34-0428-007 8x28 8ins 28outs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.amx.com/products/Modula_Stereo-DVC.asp?FGP34-0828-007
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, dankjewel voor je hulp! Ik weet in ieder geval dat het kan, en waar ik moet zoeken. Als je nog tips hebt, hoor ik dat graag :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja probeer eens een prijsopgave te krijgen (bellen/inloggen op de site), aangezien ze nergens de prijs geven vrees ik het ergste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik zie net dat deze rond de €10.000,- zitten... Das misschien iets te veel van het goede. Er zijn geen andere (minder professionele) oplossingen? Het hoeft geen mooie oplossing te zijn, maar een werkbare.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was al blij dat ik het kon vinden :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb ik 't meeste aan gehad. Dankjewel voor de hulp!

Andere antwoorden (1)

no problem, het is gewoon kant en klaar te koop, ik neem aan dat je ze ook omschakelen wilt? en anders maken ze het gewoon voor je in De Krim ; daar zitten 2 elektronicabedrijven die dat zo kunnen maken