mijn i pod (4) gaat telkens in een uit modus, hoe voorkom ik dit?

als ik mijn i pod-touch uit zet en hem na een tijd weer aan wil zetten lukt dat niet door op een van de aan knoppen te drukken. ik moet dan ongeveer zeven secondes op allebij de knopjes drukken zodat het apple logo in beeld verschijnt. Het is vervelend omdat zo mijn wekker niet af gaat en het heel lang duurt voor die opgestart is. dit is zo sinds ik een update van itunes heb geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Helaas is dit bij elke iPod zo is...

Misschien wat vroeger je iPod opstarten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft je iPod ook niet helemaal uit te zetten. Als hij op standby staat (alleen de lock, de bovenste, knop indrukken) verbruikt jouw iPod ook amper batterij.

Dit is zelfs (als je hem altijd aan en uit zet, in plaats van op lock) zuiniger dan hem continu aan en uit te doen.

Mijn iPod staat nooit helemaal uit.