Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een Beats by Dr. Dre Studio goed?

Ik zie bij mij op school veel mensen lopen met zo'n ding, dus ik vroeg me af: Zijn ze nou echt zo goed of doen ze het alleen voor het merk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
784
Amadea
12 jaar geleden
Dat staat al te lezen bij http://www.goeievraag.nl/vraag/beats-by-dr-dre.199159
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is echt wel vooral het merk hoor(al zijn ze ook wel goed) Iedereen wil en moet ze hebben,ik vindt goedkopere ook gwn goed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

of je mee gaat met een hype of niet, daar moet je niemand toe dwingen of juist van weerhouden.

Mijn ervaring:
De oordopjes (dus niet die grote dingen) zijn van hoge kwaliteit. Ook de platte kabel i.p.v de ronde kabel is een grote plus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het is het geld niet waard, het is een hype, en iedereen gaat er in mee. Dus ga niet mee in de hype van Dr De!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allebei.

Zowel o de hype en om de kwaliteit. Heb zin om ermee te luisteren naar zijn volgende album. Detox
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beats van Dr. Dre komen van de fabrikant Monster. Deze fabrikant staat beter bekend om hun high end audio aansluitkabels. Ik heb zelf twee sets oordopjes van hun. De monster turbine en de monster turbine pro copper edition. En ik kan je vertellen dat andere oordopjes in het niet vallen bij de geluidskwaliteit die deze oordopjes leveren. Dus ja. Het zal zeker vooral om de kwaliteit gaan. Want goedkoop is deze headset zeker niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://tweakers.net/productreview/10269/beats-by-dr-punt-dre-studio-(zwart).html

Tja, omdat ze duur zijn hoeven ze nog niet goed te zijn.
En geluid is ook smaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding