Me geluid doet het niet kan iemand me helpen?

Me geluid op pc doet het niet heb de boxen erin maar de instellingen geven aan dat der geen boxen aangesloten zijn bestaan hier progamma's voor want ik had gister wat progammas verwijdert :l

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke boxen heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe geeft ie aan dat er geen boxen aangesloten zijn?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je de driver gedeïnstalleerd. wat je kan doen is het het merk en type van je geluidskaart + "driver" opzoeken bij Google, downloaden, installeren en je pc herstarten.