Ik heb een koptelefoon, op PC geeft hij goed geluid, maar als ik hem op mijn laptop aansluit hoor ik hem niet goed.. Weet iemand waarom?

Op pc geeft mijn koptelefoon goed geluid, maar op laptop niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is "niet goed"? Te zacht? Werk merk koptelefoon? Al een keer de geluidsinstellingen van je (Windows?) laptop nagelopen? Het 'wave' schuifje op max zetten...

Antwoorden (2)

Misschien duw je het pinnetje er niet ver genoeg in, of de (geluids) instellingen op je pc zijn niet goed ingesteld. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien staat het geluid op dempen.
Of idd, het plugje er verder indrukken.