Is dit een waardige draadloze koptelefoon?

http://www.123dagaanbieding.nl/

hier staat de koptelefoon. Ik gebruik het voor het beluisteren van muziek op pc + ik maak zelf muziek.

Toegevoegd na 1 minuut:
SIRIUS Draadloos Headset

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Hmm, de foto ziet er mooi en gelikt uit. De prijs daarintegen lijkt me te goedkoop. Zeker als muziek en kwaliteit belangrijk voor je is omdat je zelf muziek maakt, zou ik graag zelf willen luisteren bij een winkel.

Een website geeft geen gevoel voor het product en audiokwaliteit en draadloze degelijkheid.
Uiteraard heb je wel een week om het te proberen en dan terug te sturen als het niet bevalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nauw... de prijs is daar nogal hoog... check marktplaats voor wat ik bedoel! en dat is nieuw in verpakking en bij een echte winkel