Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komen men liedjes tog in men itunes bibliotheek? ( lees beschrijving )

Ik heb een paar liedjes bij men itunes bibliotheek gezet, ik heb ook heel wat verwijdert, maar ik synchroniseer aldoor, ik blijf maar synchroniseren, ze komen niet op men ipod te staan? Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
688
Cryofiel
12 jaar geleden
Zijn er tegenwoordig al verschillende itunes-versies en iPod-versies voor mannen en voor vrouwen? Hoe ziet bijvoorbeeld een women iPod eruit - is die roze?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je naar het scherm van je iPod gaat, kun je instellen of je muziek handmatig of automatisch wilt regelen. Als je automatisch kiest, dan worden alle nummers van de bibliotheek met je iPod gesynchroniseerd. Kies je voor handmatig, moet je dit zelf doen. Dit kan je doen door een nummer uit de bibliotheek naar de naam van je iPod aan de linker kant te slepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staat het? Bij instellingen? Zo nee waar wel. Zo ja waar moet ik op klikken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon sleuren en pleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjah, ik kan het niet vinden..
Amadea
12 jaar geleden
Kindertaal zal misschien helpen: het jochie is elf....
Als je muziekjes een raar formaat hebben (zoals .ogg) zullen ze wel afgespeeld worden in iTunes maar niet op je iPod terecht komen omdat je de iPod die niet ondersteund.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding