Zijn deze Beats by Dc. Dre echt?

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/koptelefoons-en-headsets/521963393-monster-beats-koptelefoon-in-rood-nieuw.html?return=eJw1jdFugzAMRf%2BlUnkDEihjC0JV2ZdEJIioIY6wmdpN%2B%2FfZUvd2ru%2FRtTXa%2FASjBjRNp80Jvd3ndViJsqnrO2Sfqs3ud8rRWsIqxdoeLkBJX6VP5QIEYpGPfgFIKMfVW4eesJ7bvlppi9dHHHXhcCQ4tzd9bqd8MCiGyOnWyik2Qj2TC0wi5X%2BJGL4DxwkXh6%2BWXu0mWjo2v4dZ5If86C7qTbbik9NFvff6gxOgTDdFzseoigxIMzg%2Fdk3fTZ%2Bn4fcPxk9SSQ%3D%3D&df=1&fta=eNo10Utu5CAQBuC7sOg1BYbChXqT7HOFFi9nLLlj1LgTZ6LcfcB4dp9%2BCgoKR0g%2FhQyx52O5fbqlMFsIQBHblytcYrluK4HNT%2BJ2AZJgF0ESbZzJ5tzCjf7O2ZYplppsNbln%2Bnje02MOdtkJ1MA12uWbBm4QRruWmcQl5%2BeVX%2FJatrDGdFUC1ctr6z0Qy%2B49MTvXtoUksTkel5KiWnoPOsq4S%2B9MMAkbguM4HQkafyBG8MMOE3AteazghgfFG5JPoBqkUBoapqicbMWIQ2w1EFxE7MBx6pDBdQCKA6MXsidBmZ7oqe8auevnmID%2BBPQaV%2B%2FfE%2B1CBxrogNB7IUa9t5eiPpe0SvKEHzsG16%2Bh68MOqDHhCdV3KYy9Rmnk%2FyGOD66j3NbsYrkt6eN9%2B9PGrevCSOzu9lv7gTr0SCDaJwhi7ovZt5OfzDri9PP7%2Bw9yIKyR&fta_ind=24&fs=1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dit zijn geen echte, maar door een handelaar op Ebay gekocht. Kijk maar naar alle andere advertenties van hem en het is niet aannemelijk dat hij 5 of 6 stuks echte heeft liggen, ook nog nieuw en ze voor 1/3 van de prijs verkoopt.

Er zijn diverse youtube films waarin de verschillen tussen echt en nep worden uitgelegd. Kijk daar eens goed naar, want het verschil is soms een puntje of de scherpte van letters op de verpakking.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het bestaat in ieder geval,gevonden op de site http://beatsbydre.com/products/showproducts.aspx?startBanner=1 en dat is de echte site van hun,maar dan ga je ze best zelf ophalen zodat je niet opgelicht wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de afbeelding te zien lijkt dit pakket wel op de echte, alleen is de prijs wel erg laag voor wat ze in de winkel kosten. Bel de verkoper desnoods op en vraag of je het ook kan ophalen, of met paypal betalen (dit is veilig).

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat je ook kan doen is het serie nummer (s/n) opvragen en dit checken bij de website van de politie, deze hebben een speciale website waar je serienummers kan checken op gestolen goederen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk haast dat ze nep zijn. Als je goeie goedkope dr dre koptelefoons (nep) wilt hebben moet je naar www.c-tronics.tk gaan, ik bestel hier ook altijd