Als je je ipod jailbreaked komt er een app op die heet cydia. Met cydia kan je er allemaal apps op zetten die niet in de apple store te verkrijgen zijn (waaronder een app dat je de meeste apps gratis kan downloaden) maar ook bijvoorbeeld dat je er gameboy spelletjes op kan zetten. Ik hoop dat dit voldoende informatie was, anders stel je nog maar gewoon een vraag ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je je ipod jailbreakt dan kan je alle apps, die normaal geld kosten, dan kan je die gewoon allemaal gratis krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foutief, de jailbreak is bedoelt om dingen aan te passen in het systeem van apple en om apps te instaleren die niet door apple worden toegelaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je intallous intalleerd dan is het wel waar wat hij zegt :)
Alles? Niets in het algemeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is de vraag niet wat er op de Ipod is, maar wat de definitie ervan is. (Geen min van mij!)
Verder kan je ook nog andere thema's downloaden, andere lockscreens. En aanpassingen aan het besturingssyteem (ios) doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wanneer je ipod gejailbreakt is, is het niet meer verzekerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra de ipod touch juist gejailbreakd is zal er een alternatieve app store op je home screen verschijnen: Cydia. Via Cydia kan je de functies aan je ipod touch toevoegen die je altijd gemist hebt of gewoon handig zijn. Bijv. Batterijpercentage, Androidlock, SBsetting, Gpower por, Winterboard, Installous enz. Al deze programma`s ofwel "tweaks" zorgen ervoor dat je jouw ipod helemaal kan aanpassen zoals jij wilt!