Kan je de oplader van je logitech box ergens los kopen??

Mijne is kwijt.. En ik weet niet de naam vqn de box maar ik weet wel dat ze draadloos kunnen en het is voor iphone - ipod

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

veel apparaten gebruiken een standaard adapter en die zijn los te koop bij bijvoorbeeld de MMarkt. Als het een heel apart model is, zou ik de Logitech importeur in Nederland bellen om het ding na te bestellen.

Als je er een koopt, let dan op dat je het juiste voltage neemt.
paulus811
12 jaar geleden
Achter op de logitech bx staat een sticker. Hierop staat het typenummer. hiermee kun je naar je elektronica winkel gaan (mediamarkt b.v.). Met die gegevens kunnen zij een nieuwe bestellen (originele).
Op de sticker staat ook welke spanning en stroom er nodig is. De spanning moet gelijk zijn, de stroom moet minimaal het zelfde zijn. Verder staat er ook vaak op wat de plus en de min is --> ziet er ongeveer zo uit -(°+ (tip is +, buiten kant is - ) Let hierop!!