Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik heb een vraag over een speaker set. ik heb een Logitech Z-540 4.1 speakerset.

alleen snap ik even niet waarom er 2 jackpluggen zijn (als ze zo heten,wat je in de com,mp3 doet.)

de ene is groen (de goede voor geluid) en ik heb nog een zwarte maar ik snap niet waart die voor dient. het is niet voor een microfoon of line in of out.

ik heb hem geprobeerd op een mp3 speler maar krijg geen geluid alleen maar geruis.

hoop dat iemand het weet.

gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
706

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je een uitgebreide geluids kaart hebt kun je die in de rear of een andere stoppen voor beter geluid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het rear geluid, die kan je dus niet op je mp3speler aansluiten maar wel op je 5.1 geluidskaart van je PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zwarte poortje valt onder de analoge geluiddsaansluitingen. de zogeheten rear spk.
. De groene is in orde,zoals U het hebt aangesloten. De blauwe is de lijningang,de roze voor de microfoon. De overige zijn aansluitingen zijn bedoeld voor de achterluidsprekers,middenluidsprekers en de subwoofer.
Het feit,dat deze speakerset 4 kanaals is,wil niet zeggen dat U dan - mocht U een 5.1 kaartje bezitten-daarmee tevens 5 kanalen zult kunnen horen ( gebruiken). Het is dus logisch,dat U geen geluid krijgt op de mp3 speler.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding