Muziek oortjes

Wat zijn nou goeie oortjes voor iPod met een goeie bas ben ik vooral naar op zoek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Sennheiser maakt hele gooien oortjes en hoofdtelefoons. Ik heb zelf de px100 II van Sennheiser en deze leveren echt perfecte geluid kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf Sennheiser CX 350 Street II.
Ik vind ze erg fijn, maar dat ligt wel heel erg aan welke muziek je op deze zet.
Rock of metal klinkt met deze voor geen meter.
De oordopjes zijn duidelijk gemaakt voor de genres die onder techno vallen (vooral hardstyle, jump en hardjump klinken goed).

PS: bij de meeste oordopjes is het erg afhankelijk waar ze goed in zijn en waar ze voor gemaakt zijn.