Hoe krijg ik mijn cd uit mijn gedemonteerde auto audio cd speler?

Mijn auto is verkocht en ik heb de radio eruit laten halen om zelf te verkopen. Echter zit mijn favoriete cd er nog in. Graag wil ik die eruit halen maar hij werpt hem er niet uit aangezien hij niet is aangesloten. Wie weet hoe ik deze cd eruit kan halen zonder de radio aan te sluiten en zonder te deze te mollen?

Toegevoegd na 38 minuten:
Voor alle duidelijkheid, ik heb geen auto, en geen accu, en -oplader. Zit nergens een knopje of gaatje waar ik iets kan insteken om de cd uit te werpen. Is dan de enige mogelijkheid om - aan diegene die de autoradio van me overneemt - te vragen mijn cd terug te sturen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet dat er aan de voorkant van een cd-rom speler een klein knopje zit waar je met een dun voorwerp in kunt steken. De lade werpt de cd(-rom) er dan uit. Ik denk dat een autoradio het zelfde knopje (aan de achterkant) heeft. En anders weer aan de voeding hangen. Toegevoegd na 2 minuten: O, lees net dat je de radio niet weer wilt aansluiten... ;-)

Ook nergens een accuschroefmachine of iets op 12v liggen? Anders daar even aan hangen en je hebt hem er zo uit. Wel even de polariteit controleren (bv met een multimeter) Zoals ik hier een beetje kan opmaken uit je vraag ben je niet heel erg technisch onderlegt (no offence) en betwijfel ik dus of het een slim idee gaat zijn om dan zelf je autoradio uit elkaar te gaan halen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100