blijft besturing van mp3-speler in tact bij het formatteren?

mijn mp3-speler doet raar en heeft langdurige pauzes tussen de nummers. Ik wil hem helemaal schoon hebben en alles er opnieuw opzetten. Wanneer ik het flash-geheugen formatteer, raak ik dan ook de zgn verborgen bestanden kwijt die voor de besturing van het apparaatje zorgen? Of blijven die gewoon in takt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (2)

Heb je bij je mp3 speler een cdtje gekregen? Hier staat meestal wel software op om je mp3 speler te formatteren. Als je hem gewoon formatteert zoals je een gewone usb zou formatteren gaat het fout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen het flashgeheugen formatteren kan volgens mij niet.
Ik denk dat je heel de speler formatteert en dan ben je je besturingssoftware ook kwijt. Dus vergewis je ervan dat je ergens de besturingssoftware weer vandaan kan halen (downloaden of via eventueel bijgeleverde software).