Als ik mijn Ipod Touch 4G (gejailbreakt) synchroniseer met Itunes pakt hij de (nieuwe) muziek niet, weet iemand wat ik kan doen?

Er staat dus al muziek op, nu heb ik nieuwe muziek gedownload maar dat zet hij er niet op. Hij synchroniseerd ook alleen maar de Apps. B.v.d!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Sluit je ipod aan, klik bij tunes op je ipod. Selecteer muziek bij de tabbladen. En kijk even naar de instellingen, verander deze indien nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hem niet op 'muziek en video's handmatig synchroniseren staan'? Dat kun je zien bij de instellingen als je je ipod aanklikt. En probeer de nieuwe muziek eens naar je ipod te slepen.