Hoe kan muziek afspelen met een usb- stick op de home cinema set van sony?

Ik heb een home cinema gekocht van sony, namelijk DAV-TZ135. Hier zou je gewoon muziek en films op af kunnen spelen via de daarvoor gemaakte usb aansluiting.

Als ik mijn USB-stick in de home cinema set doe, dan staat er loading en na enkele tientallen secondes staat er stop.

weet iemand hoe dit komt? want volgens de beschrijving moet de home cinema set gewoon muziek en films af kunnen spelen via de usb stick.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Antwoorden (1)

In de meeste gevallen moet je de muziek eerst zetten in een directory genaamd MP3 want daarin wordt gezocht.
Verder moet de stick met FAT-32 zijn geformatteerd, met FAT-16 en ook met NTFS (windows-videoformaat op sticks) zal dit echt niet lukken. Je kunt deze formatmanier terugvinden door op het beeldveld van de stick-inhoud met de rechtermuisknop te klikken en dan op Eigenschappen.