Hij bevat een harde schijf dus als ie valt, is dat niet erg handig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie nu dat mijn antwoord niet erg logisch is, want het is met niks handig als je het laat vallen.

Ik bedoel te zeggen dat hij minder goed tegen een stootje kan, en de gevolgen erger kunnen zijn dan een andere Ipod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze beschikt over een hard schijf (schokken zijn er niet goed voor), daarnaast is hij een beetje duur.

(Bijna) Alle producten worden elk jaar geüpdated, dit was vorig jaar niet meer het geval voor de iPod Classic. Dit kan in de toekomst een nadeel zijn, de toekomst hierover is moeilijk te voorspellen.