Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoezo ruist me koptelefoon van sony ? (Zie extra informatie)

Ik heb vandaag een koptelefoon bij media markt gekocht
(Een Sony RF810RK) Alleen hij ruist heel erg onder me muziek en onder series. Weet iemand hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 2 minuten:
De ontvanger valt ook om de 15 minuten uit, Dan blijft er een groen lampje kniperen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Terugbrengen, blijkbaar is het apparaat van slechte kwaliteit of is het een "maandagmorgen" model.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb altijd vrij goede ervaring gehad bij mijn mediamarkt netjes inpakken bonnetje erbij goed vertellen wat er mis, en weer naar binnen voor een ander product of geld terughalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ga je gewoon met de bon die je krijgt bij de terugbrengservice naar binnen haal je een nieuwe op en betaal je met de bon als het ware. Heb je al koosknip's advies opgevolgd en hem goed volgeladen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer heb je hem gekocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb ja ALLE recht om het te retourneren, even goed alles bewaren, verpakking en plasticjes boekjes de hele reut. En gewoon morgen terugbrengen die hap. Zeggen dat het apparaat ruist en niet naar behoren functioneert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor ik weet alleen niet of ik ga reageren :P Nee vraag maar.
Het is kennelijk een draadloze koptelefoon die nog niet opgeladen is.
Eerst opladen, dan nog eens proberen.
Een draadloze koptelefoon zal altijd een beetje ruis geven, hoe verder je van de zender af bent hoe meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wrm neem je dan eem draadloze als je er maar een halve meter vanaf zit?
Ik heb met draadloze sony koptelefoons slechte ervaringen (ook ruis)
Gewoon mee terug gaan en ander vragen ruist die ook stap dan over op een ander merk
Ik heb er 1 van philips en is perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding