Ipod nano + audiobook vooruitspoelen

Ik heb een audiobook van totaal 3 uur. Nu sta ik aan het begin en wil ik naar het tijdstip 2 uur. Met vooruitspoelen ben je erg lang bezig, en ik vraag mij af of je niet naar een punt in een nummer kan zoeken. In de handleiding staat dat je dan in het nummer de selectieknop ingedrukt moet houden en dan met de wheel snel naar een punt kunt gaan, maar dit werkt niet, want dan kom ik in het menu sneller of trager afspelen terecht.

Alvast bedankt,

Margriet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Druk op het middelste knopje totdat je onderin de balk krijgt met het diamantje, en dan moet je vervolgens met de draaischijf kunnen spoelen tot waar je wilt zijn.