Kunne de frontjes van de Logitech X210 eraf?

Beste mensen,

Ik heb nu een jaar de Logitech X-210 in mijn bezit. Daar zit een subwoofer bij en twee satellietspeakers. Maar kan ik het stof voor de drivers van de satellieten eraf halen of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb dit net geprobeerd bij mijn setje, en het is mogelijk. Alleen hou je dan een lelijk 'vies' wit speakertje over, de stof alleen verwijderen kan perfect. Kijk eerst even of de stof rond het logo los zit, en niet vastgekleefd. Als je dat voorzichtig doet geeft dat wel een leuk effect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!!