Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede In-ear oortjes met een harde bass erin?

Niet te duur liefst onder de 30 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
951

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zennheisser! Ik heb ze gehad voor een iPod... Is echt kwaliteit!!

Toegevoegd na 45 minuten:
OOPS Typfoutje...

Moet Sennheiser zijn

http://www.google.co.uk/products/catalog?hl=en&client=safari&rls=en&q=Sennheiser+in+ear&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1360&bih=598&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=12211776334378610672&sa=X&ei=ELP3TebPIMiq8QOxytDjCw&ved=0CDoQ8wIwAA#ps-sellers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je was me voor het zijn echt super goede ik heb er 24,- euro voor betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt ook in professionele studio's gebruikt, en dat is niet zonder reden.. op TV vaak ook (Mic's)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google.nl/products?q=Sennheiser+in+ear&hl=en Ik heb de mijne toen bij Block gehaald... (Volgens mij)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Wordt ook in professionele studio’s gebruikt, en dat is niet zonder reden.. op TV vaak ook (Mic’s)" Het merk ja. Wil nog niet zeggen dat deze goed zijn.
(AKG, Pioneer, Panasonic ook maar maken ook wel troep) Ken ze niet dus kan niet oordelen.

Andere antwoorden (4)

Pioneer oortjes, 25 euro. Ik weet niet precies het type.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de hema heb je goede oordopjes voor nog geen 10tje heb ze zelf ook en lekker veel bass zit er in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat jij wil heb ze al een tijd en zijn perfect paar vrienden van me gebruiken ze ook en vinden ze ook goed
Deze oordopjes van sony heb ik bij de mediamarktgehaald van 30 voor 25. De beste bass oordopjes die ik ooit heb gehoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn al jaren de beste ( prijs / kwaliteit) creative EP 630
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding