Wat is het telefoonnummer van dit koeriersbedrijf WISS CARGO LTD (www.wisscargo.com)? Het nummer op hun site klopt niet.

Wie helpt me andere contactgegevens van dit koeriersbedrijf op te zoeken? Ten einde raad!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bel kamer van koophandel eens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Politie gaat het over de cl tickets van650 euro?

Antwoorden (7)

Email: contact@wisscargo.com

Postal Address:

Albert Square 76
E15 1HH ,United Kingdom
11 jaar geleden
Beste,
Ik vrees dat dit gewiekste fraudeurs zijn. Via advertentie op 2ehands.be kwam ik op een ongelooflijk interessante deal. Ik heb nog niet betaald maar vermoed internetfraude. Op de vrachtbrief linkt een website naar TNT express, maar daar kent men WISS Cargo niet. Op google vind je niks onder de naam Wiss cargo. Hun adres wijst naar een weiland in de UK...vrees dat uw centen verdwenen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep 650 euro maar ze blijven mij aan het lijntje houden dat is toch raar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo snel mogelijk stappen ondernemen om het geld terug te krijgen!!! Het is één en al fraude en ook ik ben er het slachtoffer van. Ik vind het wel raar dat dit nog niet in één of ander media is gekomen. Het ziet er wel een professionele site uit hé... en blijkbaar hebben meerdere mensen met hun (fraude) te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe?
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem ik heb ook gekocht via 2dehands een 2 tal weken geleden en heb ook niets
ontvangen ... heb al een aantal mails gestuurd en natuurlijk geen antwoord en de telefoon nummer is fake.
Ik ben er zeker van we zijn bedrogen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wou u kopen?
mensen wisscargo is een en al fraude en ze blijven bezig. doe zo snel mogelijk aangifte en neem alle gegevens mee die je van hun heb ontvangen. zelf heb ik een mail gestuurd naar barclays in de hoop dat zij hun rekening blokkeren. er zijn meerdere mensen de dupe hier van en er zullen der nog meer volgen want zij adverteren op diverse sites waaronder immoweb.be. daar adverteren ze momenteel een woning die er goed uitziet maar heb gemerkt dat de tekst het zelfde is.
als jullie een mail ontvangen van ene lucca doek uit glasgow is dat een van de fraudeurs. deze geeft aan dat hij een appartement te huur heeft en iemand zoekt die zo snel mogelijk kan verhuizen. wisscargo bestaat niet als je het via google vieuw zoekt zie je de achter kant van een huis.
het huis waar ze nu mee adverteren is amerikalei 108 in antwerpen op de site immoweb. aub geef dit door aan mensen die woningen daar zoeken om erger te voorkomen en om degene die al bedrogen zijn te helpen bij het terugvorderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wauwww, als ik jullie niet had gevonden he, dan was ik nu ook een hoop geld kwijtgeraakt.

ik liep op 2dehands.nl tegen een advertentie op van een appartement in Amsterdam. heel goedkoop bla bla. dus ik had erop gereageerd. ene Helena Treesje, advocate, 41 jaar uit Engeland had deze te huur omdat ze zelf wat terug geplaatst naar Engeland voor haar werk.

toen ik het zag leek t al to good to be true, maar na een paar x gemaild te hebben, leek t allemaal wel ok.

nu dacht ik nog eens bij mezelf, wat als die fraude is, dan ben ik gewoon een hoop geld kwijt, en begon een zoektocht naar dit bedrijf wiss cargo.

toen kwam ik op deze site, en zag jullie berichten...

ik ben heel blij dat ik het toch ben gaan checken, maar ook een beetje down omdat ik zo graag in Amsterdam wilde wonen, en nu dus weer opzoek moet.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh en het ging bij mij om een appartement met het adres: Oud Zuid, Eerste Constantijn Huygensstraat 65, etage 3, 1054 BW Amsterdam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, blij dat ik jullie gevonden heb, ik wou ook pioneers cdj 2000 kopen via hun, aan de hand van de prijs vond ik het al heel verdacht, ik denk zelfs dat ik vroeger ook al eens door hetzelfde emailadres zo een ad gezien had.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ook zaken gedaan met deze koerier en een flink bedrag gestort om een pakketje met sleutels te ontvangen inz. huur van een appartement in Amsterdam van Mv Helena Treesje, in Londen.. Krijg nu de vraag nog zo'n bedrag te storten als 'transportverzekering' voor dit pakketje. Vertrouw dit niet. Heeft iemand een idee of inlichtingen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Je bent een heel pak geld kwijt (net zoals mij)
2. Zo snel mogelijk naar dichtstbijzijnde politie en pv laten opstellen tegen Wiss Cargo en de naam dat gebruikt wel als e-mail adres. Het is een fraudenetwerk op grote schaal. Zie onderstaande mail dat ik terug kreeg van mijn contactpersoon (politie inspecteur). Inderdaad het gaat hier om ‘oplichting via internet’ op grote schaal. Nu het is wel zo dat die trend al jaren bestaat. Steeds veranderen ze hun modus operandi en maken ze na bepaalde tijd gebruik van andere verkoopsites zoals Kapaaza eens het te warm onder hun voeten wordt. Nu wat gebeurt er met uw proces-verbaal? Uw proces-verbaal wordt verstuurd naar het Parket van Kortrijk en de Procureur des Konings zal uw dossier hoogstwaarschijnlijk versturen naar de Computer Crime Unit binnen de Federale Politie. Gelijkaardige dossiers als het uwe komen op zijn minst wekelijks op het Parket van Kortrijk terecht. Al deze dossiers worden dan gebundeld bij de Computer Crime Unit. Wij hebben echter geen zicht wat deze dienst doet van verdere onderzoeken hieromtrent. Gezien het internationaal karakter (oplichters die zo goed als zeker opereren vanuit het buitenland en de uiteenlopende protocollen tussen de verschillende politiediensten onderling) is het geen evidentie om hen te ontmaskeren en hen te vervolgen. Dikwijls worden deze feiten gepleegd vanuit internetcafé’s waardoor het nog moeilijker wordt om de daders te identificeren. Het best wat U kunt doen is zich burgerlijke partij te stellen tegen onbekende(n) rechtstreeks op het Parket van Kortrijk. Door zich burgerlijke partij te stellen of zich te laten registeren als benadeelde persoon zult U door het Parket steeds op de hoogte gebracht worden van de stand van zaken. Gelieve hiervoor een raadsman aan te spreken. Als ik mij goed herinner heb ik U een document hieromtrent meegegeven. HOE MEER MENSEN EEN PV LATEN OPSTELLEN TEGEN - WISS CARGO - en ... HOE BETER AANGEZIEN AL DEZE FEITEN GEBUNDELD WORDEN EN ZO ER EEN GROOTSCHALIG ONDERZOEK WORDT VOOROPGESTELD IPV BEHANDELING VAN APARTE FEITEN. Gr