ik wil een intro van een track van een cd opnemen en dat repeteren; niet het hele nummer dus. Heeft iemand een idee hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Het kan heel goed met het programma Audacity.
Open het nummer als MP3 of .wav (of neem het op via de audioingang van jouw computer).
Daarna knip je het intro los van de rest, kopieërt en plakt dat zo vaak je wilt.
Daarna dit bestand weer wegschrijven zodat je het in een CD brandprogramma op een schijfje kan zetten.
Audacity is gratis legaal te downloaden, een geweldig geluidsbewerkingsprogramma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat je ook kan doen is het programma vitual dj 4 serie downloaden, hiermee kan je het nummer inladen, en daarna het stukje opnemen wat je wilt, dit is tevens zeer gebruiks vriendelijk