Hoe kan ik de filmpjes op mijn Philips mp4 (gogear ariaz) zien, na downloaden van software? Ik krijg wel de titel, maar niet de filmpjes.

ik heb ook al verschillende extensies geprobeerd, maar dan lukt het nog niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik heb ook de gogear ariaz, ik gebruik hem voor mtb dit is echt een goede mp3. Maar je moet je mp4 naar wmv9 dit kan met software. Ik gebruik AVS VIDEO CONVERTER:

http://www.avs4you.com/AVS-Video-Converter-new.aspx

Moet u wel gewoon op wmv klikken maar dat is eigenlijk wmv9.