Hoe kan ik met 2 oordopjes op bijvoorbeeld een iPad luisteren?

Ik wil met 2 oordopjes op bijvoorbeeld een iPad. Met 2 personen op 1 iets met 1 ingang voor oordopjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.2K

Het beste antwoord

Met een converter zoals in m'n bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is nogal duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar let er wel op. De goedkopere ondersteunen 9 van de 2 keer geen stereo waardoor je wel is waar 2 setjes oordopjes aan kunt sluiten maar op beide setjes maar 1 oordopje kunt gebruiken. Deze ondersteunt wel stereo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*9 van de 10. Overigens is duur ook een mening, 10 euro voor zo'n kabeltje vind ik niet veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's wel twee-en-twintig gulden! (Ja ik ben nog van de oude stempel.)
Voor zo'n f'king klein dingetje :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, 10 jaar terug wel. Maar ik hoop niet dat die guldens weer terug komen, wat Javier Guzman ooit een zei tijdens een Sinterklaasconference: "Laten we de gulden weer terug halen, miljoenen staatsschuld wat we vermenigvuldigen met 2,2. Briljant." Dat was ook letterlijk mijn gedachte toen mensen begonnen te schreeuwen dat ze de gulden terug wilden. Overigens ben je van de oude stempel, maar heb je het wel over een neukend klein kabeltje. Komisch, haha. Nee, het kan er misschien aan liggen dat het contrast van inkomen en uitgaven bij jou anders zijn dan bij mij maar 10 euro vind ik niet veel voor zoiets.

Andere antwoorden (2)

Met een splittertje.
Let er wel op dat de weerstand (impedantie) te laag kan worden waardoor je schade kan oplopen aan de Ipad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geen gevaar als je het volume niet te hoog zet....
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een te lage impedantie zal niet zo gauw schade opleveren, wel zal de geluidskwaliteit er onder kunnen leiden.
Het maximaal te bereiken volume kan dan tegenvallen.
De audio-versterker is tegenwoordig echt wel tegen overbelasting beveiligd.
Met een audio-splitter (en je moet uiteraard twee koptelefoons/dubbele oortjes hebben). Deze kost 102 cent inclusief verzendkosten:
http://www.dealextreme.com/p/3-5mm-audio-jack-splitter-5212
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een minimale levertijd van toch zeker 4 weken. Dat kan sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn bestellingen bij DealExtreme zijn doorgaans toch wel sneller dan 4 weken in huis, meestal 1 à 2 weken.
Als je meer dingen tegelijk bestelt dan sturen ze zelfs de zaken die op voorraad zijn al op terwijl de ontbrekende zaken nagezonden worden, zodat je niet onnodig wacht.