Hoe werkt de mp3 speler van difrnce van het Kruidvat?

Het is een hele eenvoudige mp3 speler en ik kan zover ik zie alleen losse nummers erin zetten, geen mappen. En als ik een ander nummer zoek dan komt soms een nummer wat daar vooraf stond dus geen volgend nummer. En als laatste nummer is afgelopen stopt ie gewoon :-/ Is de speler niet goed? Was erg goedkoop, 15 euro + hoofdtelefoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

mijn oudste zoon even gevraagd, hij heeft er één van 4 gB
kan zowel losse nummers maar ook complete mappen importeren. na het afspelen van het laatste nummer stopt de speler maar kan vervolgens herstart worden. Geen problemen met vorig/volgend nummer functie.
bij het laden van video dien je gebruik te maken, van de op cd meegeleverde converter, anders kan het bestand niet getoond worden.
een redelijke player voor weinig geld naar mijn mening