Ipod in de auto?

We hebben in de auto (hyundai i30) een usb poort en een aux poort (3,5mm). De usb werkt niet voor ipods om muziek te luisteren in de auto. zou het wel kunnen met de aux poort? Om zo dus muziek van de ipod op de auto speakers te luisteren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ja dit kan! Ik gebruik dit zelf ook. Je hebt alleen een kabel nodig met 2 uit einde van een 3.5 mm dan moet je de ene in je iPod doen en de andere naar je auto. Dan zet je hem van de radio over naar de Aux (meestal is hier een knop voor zie anders even de gebruikershandleiding) en dan kan je het verder via je iPod bedienen. Succes!