Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ipod Touch 64GB - goedkope betrouwbare Hollandse sites??

Hey!

ik wil een ipod touch 64gb kopen. in de winkels in mijn buurt is hij ofwel duurder dan op de apple site (€399) ofwel niet verkrijgbaar...
ik heb wat verder gezocht en gevonden dat hij op veel Hollandse sites goedkoper verkrijgbaar is (vanaf €350).
weet iemand welke sites betrouwbaar zijn en indien er iets fout zou gaan niet moeilijk doen om het terug te zenden/vermaken??

of weet iemand een goeie belgische site (of mss winkel) waar de prijs onder de 380€ ligt?

Merci!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
824

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Alle winkels met het tekentje zouden betrouwbaar moeten zijn. Wordt ook nog een waardering gegeven door kopers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met mp3leader heb ik extreem goede ervaringen en die hebben ook leuke prijzen. voor 353 euro heb je een 64gb, er komen wel wat verzendkosten bij (~2 euro). nog steeds ver onder de apple prijs. heb daar laatst een koptelefoon besteld en die was de volgende dag binnen, zoals beloofd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het probleem met mp3leader is dat ze enkel in nederland leveren... en ik woon in belgië :/
Ga naar beslist.nl en zoek daar op iPod touch 4g 64gb en je vindt daar de goedkoopste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.coolblue.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met al het respect, maar waarom neem je nog de moeite om een antwoord te geven als er al een link is geplaatst met een veel lagere prijs???
Je kan je ipod ook kopen op een vertrouwde winkel als je even op www.actiepagina.nl kijkt zal je vast een kortingscode vinden van een winkel die een ipod touch 64GB verkoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding