Kan ik verschillende speakers met een bepaald kabeltje aansluiten op 1 laptop?

Ik zat te denken, als je nou 2 setjes speakers, in dit geval Logitec Z323, kan aansluiten op 1 laptop, kan je dan via een bepaalt snoertje/kabeltje de muziek op alle speakers krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

met een AV kabel kan dat maar dan gebruik je allen de links en rechts kabel en de andere kant in je hem in je hoof t telefoon doen en je muziek afspelen Toegevoegd na 3 minuten: je moet er natuurlijk wel er een hebben van rood wit geel naar een blauw groene stekker en je kan hem ook in je telefoon doen Toegevoegd na 3 minuten: je moet er natuurlijk wel er een hebben van rood wit geel naar een blauw groene stekker en je kan hem ook in je telefoon doen

wij hebben een dubbel stekkertje. Twee ingangen voor de plug van je koptelefoontje, en dan 1 plug uitgang voor in de laptop. Dan konden we beiden met koptelefoon luisteren. moet met speakertjes ook lukken. heb het stekkertje gewoon op de markt gekocht, maar volgens mij hebben ze die bij een elektronicawinkel of bijvoorbeeld Action ofzo ook voor bijna niks op http://www.miniinthebox.com/nl/narrow/verloopstekker_v38345t0/audio-and-video-uitrusting_c4397 heb ik de foto gevonden, zij noemen het 2 vrouwelijke audio splitter naar 3.5mm male jack adapter en hij kost daar 42 cent

het lukt sowieso alleen gaat de impedantie (weerstand) met een factor twee omlaag, het gevaar bestaat dat het eindversterkertje van je computer doorbrand als je de volume instelling van je computer te hard zet: advies zet de volume output ongeveer op de helft. ik neem hierbij aan dat de speakertjes hun eigen voeding hebben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100