Hoe kan het dat mijn mp3 speler andere dingen doet dan ik zeg?

Ik luister mp3 en als ik de volume hoger of lager zet doet hij soms juist net het tegenovergestelde. en als ik het volgende nummer op zet gaat hij wel verder en als ik nog een keer erop druk gaat ie weer terug. Ik heb er wat last mee. wat kun je hier tegen doen? Wat is de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
itsme
13 jaar geleden
klinkt als puberaal gedrag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar ook last van met mijn mp3 spelertje, dan wil je naar links bijvoorbeeld en dan klik je op de linker knop en dan gaat hij naar rechts bijvoorbeeld. Ik heb er nu geen last meer van want ik heb een iPod touch. Ik heb mijn mp3 speler gewoon terug gebracht. Helaas kan ik dus geen antwoord op je vraag geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe bedoel je?
Amadea
13 jaar geleden
Omdat een mp3-speler geen oren heeft. Je kunt zeggen wat je wilt, hij zal er niet op reageren. Hij doet echt alleen wat jij zelf intoetst....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geloof ik ook niet gezegt dat ik tegen dat ding praat, amadea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahahaha puberaal gedrag, lol. Is je player niet gevallen, bedrukt geweest ed.?
Hierdoor kunnen de knoppen, printplaat kapot van gaan. Dan gaan ze wel eens vreemde dingen doen.
Amadea
13 jaar geleden
@Sinkie: Lees je eigen vraag nog maar eens goed.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou moe... and I quote sinkie: 'Hoe kan het dat mijn mp3 speler andere dingen doet dan ik zeg?' 'ik heb geloof ik ook niet gezegt dat ik tegen dat ding praat, amadea' Fase 1: Ontkenning ;-)

Het beste antwoord

Dit kan een Sofware probleem zijn. Dan zou dit aan de fabrikant moeten liggen van de mp3 speler. Sommige mobiele telefoons doen dit ook. Het kan zijn dat je hem heb laten vallen kan dat ook een oorzaak zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou op de website vd fabrikant een nieuwe software update doen. Let wel op.... tijdens update NOOIT verbinding verbreken. Anders doet ie helemaal niks meer.

Succes