Welk merk heeft een goede usb aansluiting?

Het gaat om een stereo setje. Een micro setje heet de kleinste toch?
Welk merk is goedkoop en goed?
Ik zoek iets van rond de €100 met een usb aansluiting en cd speler.

Toegevoegd na 18 uur:
Ik wil hem bij de BCC halen hier in de buurt.
Garantie is toch meestal een jaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Philips heeft wel goeie, niet zo dure dingen met USB en cd speler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je die link volgt is de derde een Philips die krijgt een hoop goeie reviews.

Toegevoegd na 1 dag:
Blijkbaar krijgen mensen een andere lijst als ze op de link drukken dan ik druk dus 2e link is wat ik bedoelde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar daarmee zit je aan een dikke driehonderd euro, dat is het driedubbele van wat Patcat in gedachten had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan krijg je blijkbaar een andere lijst gepresenteerd dan ik, heb maar ff directe link geplaatst
In de prijsklasse waarin je op zoek bent is deze een goede keuze...de Samsung MM-C330D ... vanaf 108 euro te vinden.

8 gebruikers beoordelen de Samsung MM-C330D gemiddeld met een 8,0.
88 procent is overwegend positief.

Na bezoek aan verschillende sites heb ik gezien dat hij idd. een USB aansluiting heeft en alle cd's én zelfs dvd's afspeelt.