Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ipod touch software update fout

Telkens als ik mijn Ipod touch wil updaten krijg ik de volgende melding: Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPod van maurick. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw.

Ik heb echter wel internetverbinding op mijn pc en ipod. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je wel internet hebt zijn er 2 mogelijkheden in mijn opzicht. Of de aanbiedingsserver ligt er uit of je firewall/virusscanner belet je het te downloaden. Zet deze tijdelijk uit en probeer het opnieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je iTunes en je iPod al herstart? En ook al je iPod helemaal losgekoppeld van je pc? Als je dat gedaan hebt en het is nog steeds zeg je het maar, dan help ik je verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een iPod Touch hebt van de generatie 2 of eerder kan je helaas niet de Software update iOS 4.3 gebruiken. Dit vanwege snelheidsproblemen die kunnen voorkomen bij deze versies. De processor en geheugen zijn niet goed genoeg om deze update te kunnen draaien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding