Kan ik mijn Logitech boxen X-530 aansluiten op de tv met 5.1 geluid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (1)

Als je een 5.1-Set wilt aansluiten, heb je ook een '5.1-uitgang' nodig. Een beetje DVD-speler heeft dit wel, dan zijn er 6 tulpaansluitingen te vinden. Ik heb nog geen TV gezien die dit heeft. Naar mijn weten wordt op TV ook geen 5.1 uitgezonden. Dit zul je dus echt via je DVD-speler moeten doen.