Ik heb een autoradio gekocht ; een Medion Life P62022 MD 83223 ). 3 weken na de installatie is het display uitgevallen. Wat zou dit kunnen zijn aub

Ik heb ook 4 originele luidsprekers in de wagen 2 vooraan en 2 achteraan, alles is aangesloten en er werken er maar 2 , dat zijn de voorste.
De autoradio heeft normaal bluetooth handsfree systeem, Cd , een afstandsbediening.
4x22 watts RMS, geintegreerde SD en USB aansluiting. Sinds het display is weggevallen werkt ook de USB aansluiting en de CD niet meer.De rest heb ik niet getest het display is te snel weggevallen en heb hiervoor niet de kans gehad. Hij is nog wel onder garantie maar toch zou ik graag een idee hebben wat het zou kunnen zijn.
Misschien is er toch iets verkeerd. Ik heb een speciale iso adapter gekocht want het betreft een oude wagen van 89.Die adapter stemt overeen met merk en met het model van de wagen. De vorige radio was stuk gegaan , maar na vele jaren. Dat was de originele autoradio samen met wagen gekocht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Het beste antwoord

Je kan de achterkant van de Iso-stekkers even nameten, misschien licht er een zekering uit. Zie foto.
De belangrijkste die je na moet meten zijn van stekker A positie 4 hier moet constant 12 volt opstaan.
positie 7 hier moet 12 volt op komen te staan als het contactslot op stand 1 of 2 wordt gezet.
positie 8 hier moet massa op komen te staan, dat wil zeggen 0 volt.
Als dit allemaal klopt en het display doet het nog steeds niet, dan is de radio kapot en moet je hem terugbrengen voor garantie.