ik heb een probleem met mn koptelefoon,wie helpt?

ik hb een koptelefoon van trust en als ik m in mn iphone doe klinkt de muziek wazig maar als ik m half er in doe klinkt het goed maar dan valt de kabel er steeds uit. wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

een nieuwe koptelefoon kopen. zo te horen heb je een kabel breuk.
probeer het eens met een andere koptel. als je dan het probleem nogsteeds heb...dan is de interne conector van je iphone kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je een hoesje om je iPod? dat had ik ook en daardoor was de connectie niet goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik ken het. Dat is een kabelbreuk. Tijd voor een nieuwe koptelefoon.

Een medewerker van de Dixons vertelde mij ooit: Koop nóóit Trust, koop nóóit Trust, 2x achter elkaar. Natuurlijk kan een kabelbreuk bij elk merk voorkomen en niet alleen bij Trust. Maar Trust staat niet echt bekend om zijn kwaliteit.

Als je een nieuwe koptelefoon wilt hebben kan je het best voor Sennheiser gaan, topmerk dat alleen gespecialiseerd is in audioapparatuur, voornamelijk oordopjes en koptelefoons. Voor bijna elk budget een koptelefoon, behalve voor de kleinste portemonnee. Kwaliteit kost wel iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, als de kabel er letterlijk uit valt, dan ligt het niet aan een kabelbreuk, dan ligt het ofwel aan de aansluiting van je iPhone ofwel aan het feit dat jouw koptelefoon een minijack gebruikt, een verkeerde aansluiting dus...
als je kabel er niet uit valt, dan is het inderdaad in 99% van de gevallen een kabelbreuk, het kan ook dan ook alsnog zijn dat de aansluiting op je iPhone kapot is. (dat heb ik namelijk... :()
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit je verhaal maak ik op dat het een kabelbreuk is. Dat betekent dus gewoon dat je een nieuwe koptelefoon moet kopen.
Ik zal als ik jou was niet nog een keer van het merk Trust kopen, maar een keer een ander merk (proberen), want Trust staat bekend om slechte kwaliteit.