weet iemand iets meer over het merk RAMO? het zijn deense speakers. ik kan er niks over vinden.Ze klinken qua geluid erg lekker. ramo 100 danish sound

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bedoeld niet JAMO?? op RAMO kan ik niks vinden :)

Antwoorden (2)

Bedoel je niet Jamo ? Dat zijn idd speakers van Deens fabrikaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze waren in de jaren '80 al te koop en ze zijn, vooral de wat duurdere types, idd van goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Jamo bedoelt en dat vermoed ik, heb je redelijke speakers voor een eveneens redelijke prijs, mits je niet kiest voor de onderkant van de prijslijst.