Hoe zet je de Ipod nano touch uit?

Het is misschien een beetje een stomme vraag maar, is mijn Ipod nano touch uit wanneer ik op het knopje van de sluimerstand druk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Als je het knopje play ingedrukt houdt.. tenminste dat is bij mijn ipod zo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zwarte knopje aan de bovenkant (rechts) ingedrukt houden. Je ziet dan op je beeldscherm een boodschap verschijnen 'zet uit' met links daarvan een pijltje. Slide het pijltje naar rechts en je Ipod touch is uit.

Toegevoegd na 36 minuten:
Had het 'nano' gedeelte gemist. Wellicht werkt het hetzelfde of anders op deze manier http://electronica.infonu.nl/multimedia/57792-gebruiksaanwijzing-ipod-nano-knoppen.html

Toegevoegd na 39 minuten:
En ik neem aan dat het in de gebruiksaanwijzing ook wel terug te vinden is:
http://ipod.about.com/gi/o.htm?zi=1/XJ&zTi=1&sdn=ipod&cdn=gadgets&tm=19&gps=448_251_1096_456&f=00&su=p284.9.336.ip_p504.1.336.ip_&tt=3&bt=1&bts=1&st=17&zu=http%3A//manuals.info.apple.com/en_US/iPod_nano_6thgen_User_Guide.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
werkt dit bij de Nano Touch ook op deze manier?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, had het woordje 'Nano' gemist. Ik denk het wel.
Ik zit met precies dezelfde vraag. Ik denk dat ie dan niet uit is als je op de sluimer knop drukt want mijn batterij is binnen de kortste keren leeg! En een handleiding op internet is nergens te bekennen van de nano TOUCH! HELP!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De handleiding heb ik gevonden support.apple.com/nl_NL/manuals/ipod hier kan ik het alleen niet vinden.