Wat kost een wifi abonnement voor een iPod touch?

Ik las ergens dat je daar een abonnement voor moet hebben, ik weet wel van mobiele telefoon abonnementen enzo maar hoe werkt dat dan met de iPod? En je kunt toch neem ik aan, net als met je mobiel, op openbare WiFi netwerken inloggen (of op gesloten als je het WW weet).

En als je een abonnement af moet sluiten voor je iPod, waar doe je dat dan en wat is de goedkoopste?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik begrijp nu inderdaad dat wifi gratis is maar waarom staat er bij systeemvereisten dan:"Vereist een breedbandinternetabonnement, waarvoor je mogelijk dient te betalen."?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Het beste antwoord

Ze bedoelen als je geen internet thuis dat je geen wifi kunt gebruiken op je ipod touch (daarvoor betaal je dus als je dat wel in huis wilt halen). Of je zit op een openbaar netwerk, die meestal gratis is. In België kan je een speciaal abonnement nemen die je toegang verleent tot enkele gesloten openbare wifi netwerken. (In luchthaven Zaventem hebje dat bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, dat verklaart een hoop ja!

Andere antwoorden (3)

Wifi is gratis hoor, ik zite elke dag online met mijn iPod Touch. Zolang het een openbaar netwerk is, of je weet de inloggegevens, dan kun je gratis internetten.

3G netwerk is hetgene dat geld kost, maar dat is alleen voor iPhone. (En andere telefoons met internet).
13 jaar geleden
het Wifi netwerk staat los ban de Ipod Touch. Bij de Iphone is het een ander verhaal, daar moet je een abo voor hebben (eerst alleen t-mobile maar nu ook Vodafone)
Verder kan je bij de KPN wel een abo nemen op alle KPN hotspots in nederland, dan kan je op heel veel plekken online. Maar ook bij een hoop horeca of in sommige grote steden wordt wel gratis Wifi aangeboden,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt gewoon gebruik maken van Wifi netwerken, als ze niet beveiligd zijn. Zie:

http://www.mobielinternetkiezen.nl/info-over-mobiel-internet/vormen/wifi-hotspots/