Waar kan ik muziek oordopjes halen voor ongv. 2euro?

Het liefst onder de 2 euro.
Niet bij de Action, die gaan veel te snel kapot.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goedkoop en duurzaam gaat niet samen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Voor 2 euro moet je geen kwaliteit verwachten.
Maar dat is toch veel te blikkerig?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik haal ze bij de Blokker voor €1
Doen het echt goed hoor.
Ik heb er ook 1 bij me iPhone gekregen (= van Apple dus)en die gebruik ik niet omdat die niet zo hard kan.

Antwoorden (6)

Bij de Zeeman, Wibra en bij Blokker en Marskramer in de 1 euro hoek, maar ook bij AH. Denk er ook hier aan, dat je voor dat geld geen kwaliteit kan verwachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in meerdere winkels hebben ze oortjes voor onder de 2 euro zoals wibra zeeman en nog meer denk er wel aan dat het de zelfde kwaliteit is de oortjes gaan net zo snel kapot als van de action als ik jou was zal ik wachten tot ik meer geld had dan kan je bijvoorbeeld deze kopen http://www.dixons.nl/beeld-geluid/hoofdtelefoons-microfoons/hoofdtelefoons/2891122/sennheiser-mx-371zilver-hoofdt.html#.UX5i3qK8B9U deze heb ik ook kost maar een tientje en doe er al 4 jaar mee zonder problemen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor onder de 2 euro zul je geen oordopjes krijgen die lang meegaan. Ik gebruik zelf wel altijd die van de action, maar dan alleen die in een vierkant plastic doosje zitten met grijs snoer en die wordt geleverd met roze en blauwe dopjes. Deze hebben een relatief goede muziekkwaliteit. Als ik er zuinig mee doe kom ik per jaar op ongeveer de helft uit van de prijs van nieuwe en goede oordopjes die meestal rond de 15 euro zijn. Maar aangezien ik ze ook wel eens kwijtraak is het veel voordeliger om af en toe nieuwe te kopen. En ook hygiënischer, aangezien er veel mensen zijn die ze wel eens van me lenen, zelfs als je de dopjes steeds vervangt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij 112 Oordopjes kan je er wat goedkope oordopjes vinden. De prijs die er staat is wat je betaalt dus geen verzendkosten. De oorjes bevallen mij goed. Heb er zelf wat voor thuis en in m'n tas.

http://www.112oordopjes.nl/goedkope-oordopjes-wit-basic
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan kijken op www.miniinthebox.com
Een chinese groothandel, verzendtijd duurt ong 2 weken..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je goede oordopjes wilt moet je naar de Action gaan. In die winkel zijn allemaal goedkope spullen. Die oordopjes zijn €0.99 te koop en hebben voor die prijs een hele goede kwaliteit.